११ फागुन, काठमाडौं । काठमाडौं महानगरपालिकाले बाह्य विज्ञापन निर्देशिका बनाएको छ । अब महानगरभित्र विज्ञापन गर्न महानगरले तोकेको मापदण्ड भित्र ३५ दिने सूचना अनुसार राख्नुपर्ने भएको छ ।
निर्देशिका अनुसार अब महानगरभित्र मदिरा तथा सुर्तीजन्य पदार्थको विज्ञापन गर्न नपाउने भएको छ । यस्तै महानगरपालिकाले शहरी सौन्दर्य, सांस्कृतिक, पुरातात्विक, पौराणिक क्षेत्रमा विज्ञापन राख्न नपाउने भएको छ ।
महानगरले बनाएको विज्ञापन निर्देशिका अनुसार स्वास्थ्य, धार्मिक, शैक्षिक, सांस्कृतिक लगायतका क्षेत्रलाई विज्ञापन निषेधित क्षेत्र घोषणा गर्न सक्ने छ ।
बाह्य विज्ञापन नियमन गर्न प्रशासन विभाग प्रमुखको संयोजकत्वमा नियमन समिति समेत गठन गर्ने भएको छ ।
निर्देशिकामा छापा तथा विद्युतीय सञ्चारमाध्यममा आउने विज्ञापनहरु प्रचलित कानुन बमोजिम महानगरबाट अनुमति लिएका विज्ञापनहरु पुरा गरेको नगरेको हेर्ने, प्रचलित कानुन बमोजिम र निर्देशिका विपरीत पाएमा कारबाही गर्न लेखी पठाउन सक्ने व्यवस्था रहेको छ ।
निर्देशिका अनुसार महानगरभित्रका विज्ञापन दाताले फोहोर मैला व्यवस्थापन सचेतना सम्बन्धी विज्ञापन समेत गर्नुपर्ने छ । महानगरपालिकाले विज्ञापनको टेन्डर खोल्दा प्रतिस्पर्धामा आएको रकम विज्ञापन कल्याण कोष बनाएर सञ्चालन गर्ने भएको छ ।
source https://www.onlinekhabar.com/2023/02/1267906
0 comments:
Post a Comment